یاد تو...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
جمعه 15 آذر 1392برچسب:, :: 20:23 ::  نويسنده : reza

 پــــلاک

کوچـــه ، حـــتــــی آدرس

خانـــــه ام را عـــــوض کــرده ام

چه فایــــده ،

یــــاد تــــــــــــــو

در پــــرت تــــرین خیـــابـــان های

این شـــهــــر هـــم مـــــرا به راحــتــی

پـــیــــدا می کـــنـــد…



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

sahel
ساعت21:01---18 آذر 1392
سلام

خوفی چطمولی؟



قالب و وب خوشگلی داری

مطالبتم عالیه...



خوشحال میشم به منم سر بزنی ..



با تبادل لینک موافقم خواستی وب منو با \" میخند؟ \" بلینک و خبرم کن با چه اسمی لینک ات کنم ..

مرسی...


*راضیه*
ساعت13:20---17 آذر 1392
لینکیدمت
ببخشیدا دیر شد



شيما
ساعت0:08---17 آذر 1392
آخ گفتييىييي...

مریـــــــــــــم
ساعت22:21---16 آذر 1392
مرسی که هستی و هستی را رنگ می آمیزی

هیچ چیز از تو نمی خواهم

فقط باش ، فقط بخند ، فقط راه برو …

نه !!! راه نرو …

میترسم پلک بزنم و دیگر نباشی



الیک
ساعت21:06---15 آذر 1392
ممنون من لینکت کردم ممکن لینکم بکنی؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان